SUYUN Matematiği projesine başlıyoruz!

SUYUN Matematiği projesine başlıyoruz!

Suyun Matematiği - Mathematics Of Water 

30.05.2023 160

SUYUN Matematiği projesine başlıyoruz!

 Nevin KARDAS 2-A sınıfı  Elifana Mehmet Konuş İlkokulunu temsil edecektir.

 

Projemizin amacı, içinde yaşadığımız yüzyılda çok daha değerli hale gelen su ile ilgili farkındalık çalışmaları yapmak,çevreye ve doğaya olan duyarlılıklarını artırmak,öğrencilerimizde suyun önemi, hayatiligi ve tasarrufu konularını matamatikle bütünleştirerek sunmaktır.

 

1 – Öğrencilerimizde su bilincinin geliştirilmesi

2- Öğrencilerimizin matematik alanındaki becerilerini geliştirmek.

3- Matematiğin doğanın bir parçası olduğunu kavratmak

4- Suyun önemi ve hayatiligi alanında araştırma yapmalarını saglamak

5- Suyun geri dönüşümü üzerine bilinçlenmelerinj saglamak

6-  Çevre sorunlarına duyarlığı arttırmak,

7- Öğrencilerimizin işbirliği becerilerini arttırmak.

8-  Öğrencilerin çevrelerindeki sorunlara çözüm bulma kabiliyetlerini artırmak.

 

Çalışma Süreci

NİSAN

Öğretmen tanışma webinari

Çalışma planının belirlenmesi

Görev Dağılımın yapılması

Poster ve Logo Çalışması ve Anketlerinin yapılması

Porje Ön Test Çalışması

1.Etkinlik: Tasarruf ve Grafik

2. Etkinlik:  Topraktaki suyun Matematiği 

MAYIS

Öğrenci Tanışma Webinari

Karışık takımların oluşturulması

e-Book Çalışmaları

3-Etkinlik:  Suyun Matematik Hikayesi

4-Etkinlik: Ağaçlandırmada damlama 

Ortak Çalışma Yapılması

Öğretmen Değerlendirme Webinari

Web 2 araçları ile biçimlendirici değerlendirme (kahoot)

 

HAZİRAN

Proje Son test çalışması

Öğrenci, veli ve öğretmen Değerlendirme çalışmaları

Proje Sergilerinin yapılması

Kalite Etiketi Başvurusu

 

BEKLENEN SONUÇLAR

1 – Öğrencilerimizde su bilincinin geliştirilmiş olacak

2- Öğrencilerimizin matematik alanındaki becerilerini gelişmiş olacak

3- Matematiğin doğanın bir parçası olduğunu kavramış olacaklar

4- Suyun önemi ve hayatiligi alanında araştırma yapmalarını saglanacak

5- Suyun geri dönüşümü üzerine bilinçlenmeleri sağlanacak 

6-  Çevre sorunlarına duyarlığı artmis olacak

7- Öğrencilerimizin işbirliği becerileri artacak

8-  Öğrencilerin çevrelerindeki sorunlara çözüm bulma kabiliyetleri artacak30-05-2023

 

30-05-202330-05-202330-05-202330-05-202330-05-202330-05-202330-05-2023